first day - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Tim en Joyce - WaarBenJij.nu first day - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Tim en Joyce - WaarBenJij.nu

first day

Door: Tim en Joyce

Blijf op de hoogte en volg Tim en Joyce

13 Juli 2014 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Vandaag begon de grote reis dan echt.. Eenmaal op schiphol aangekomen werd Tim bij de incheckbalie eruitgekozen voor een plaatsje bij de nooduitgang. Gelukkig mocht Joyce er ook bij zitten ondanks haar lengte..

Tijdens de iets meer dan zes uur lange vlucht hadden we films, spelletjes, muziek etc tot onze beschikking. Dat deze de helft van de reis het niet deden maakte niet uit. We genoten van onze biertjes en wijntjes!
Er werd goed voor ons gezorgd!

Vanaf het vliegveld werden we opgehaald..ze riepen ons al van verre. Op het naamplaatje stond de naam van Tim inclusief alle doopnamen.
We liepen naar onze 'taxi' een cadillac escalade. Deze bracht ons naar ons hotel.
Onderweg konden we al veel van de stad zien. Een kleine voorbereiding op de volgende ochtend, we moetrn om negen uur klaarstaan voor een stadstour..gelukkig heeft tim de papieren gelezen anders stonden we niet klaar! Het was onderweg naar het hotel 39 graden! Hitte!!

In het hotel werden onze spullen naar de kamer gebracht, deze vriendelijke man voorzien van fooi, een berichtje gestuurd naar het thuisfront en lekker naar bed gegaan.
Welterusten
Welterusten,

Groetjes Tim en Joyce

Tim en Joyce

Het liedje van k3 gaat als volgt, van Afrika tot in Amerika. Nu hebben wij vorig jaar een rondreis gemaakt door Amerika en doen we dit jaar zuid afrika! We hebben er ontzettend veel zin in en door middel van deze blog willen wij jullie op de hoogte houden van onze avonturen. 12 juli vliegen we naar dubai waar we de eerste paar dagen van onze vakantie verblijven. Vanuit daar vliegen we door naar zuid afrika waar we een rondreis maken van drie weken.

Actief sinds 10 Juli 2014