Dag 13 Hluhluwe - Sani pass - Reisverslag uit Sani Pass, Zuid-Afrika van Tim en Joyce - WaarBenJij.nu Dag 13 Hluhluwe - Sani pass - Reisverslag uit Sani Pass, Zuid-Afrika van Tim en Joyce - WaarBenJij.nu

Dag 13 Hluhluwe - Sani pass

Door: Mitsy

Blijf op de hoogte en volg Tim en Joyce

26 Juli 2014 | Zuid-Afrika, Sani Pass

Na twee keer op kamernummer dertien te hebben geslapen, is het nu dag dertien.
We krijgen hier het nieuws vanuit Nederland ook mee. Gisteren hebben we gedacht aan de slachtoffers die zijn omgekomen bij de vliegtuigramp in Oekraïne.

Vandaag is het voor ons een lange reisdag. We moeten iets meer dan 500 km rijden. Vanuit onze lodge in hluhluwe vertrokken we richting drakensberg bij de sani pass.

Het was een erg lange rit, blij waren we als we even onze benen konden strekken.

We hadden onderweg enkele tussenstops. Onze middagstop was in een klein plaatsje met een paar winkeltjes. Aan het einde van dit winkelstraatje was een waterval.

Na deze stop was het nog iets langer dan twee uurtjes rijden naar de sani pass. We sliepen dit keer in een hotel net zoals de eerste nacht. Onze verwachtingen waren niet zo hoog. Eenmaal daar aangekomen werden we verrast door een mooi hotel, met grote kamers veel zitjes en een super mooie omgeving waar je veel kunt doen.
Twee van onze groep gingen golfen, wij waren lekker even buiten.

Het avondeten was hier ook geen buffet maar je kon a la carte bestellen. We hebben heerlijk gegeten.
In het hotel hadden ze een kamer waar je kon poolen en darten. Dit heeft tim samen met wijnand gedaan.
Ondertussen zat Joyce heerlijk bij de open haard en sloot tim daarna aan.
Een grappige en leuke barman bezorgde ons een leuke avond!

Tim en Joyce

Het liedje van k3 gaat als volgt, van Afrika tot in Amerika. Nu hebben wij vorig jaar een rondreis gemaakt door Amerika en doen we dit jaar zuid afrika! We hebben er ontzettend veel zin in en door middel van deze blog willen wij jullie op de hoogte houden van onze avonturen. 12 juli vliegen we naar dubai waar we de eerste paar dagen van onze vakantie verblijven. Vanuit daar vliegen we door naar zuid afrika waar we een rondreis maken van drie weken.

Actief sinds 10 Juli 2014